Programma
Dinsdag 8 januari - "PlAMV de ervaringen, de consequenties en hoe naar een beheersing van virus in Lelie?"
De PIAMV problematiek is actueel. Op veel verschillende niveaus vindt overleg plaats. De maatregelen zijn nog niet duidelijk evenmin als de te volgen route voor de sector. Maar wat betekent dit actueel voor de betrokkenen in de keten.
18.00 uur |
Start buffet |
19.30 uur |
Opening bijeenkomst door Sam van Egmond, directeur Bemiddelen Hobaho |
19.35 uur |
Maarten de Kock, onderzoeker virologie, diagnostiek & kwaliteit bij PPO |
20.50 uur |
Dirk Frijlink, BQ support. Meten als basis voor aanpassen en verbeteren |
20.10 uur |
Hans van der Heijden, leliekweker |
20.25 uur |
Hans Glorie, Koninklijke van Zanten (inkoop) |
21.40 uur |
Vragen uit de zaal onder leiding van Sam van Egmond |
22.05 uur |
Afsluiting en borrel |
23.00 uur |
Einde programma |
Woensdag 9 januari - "Schaalvergroting in de broeierij tulp. Is er een markt voor die ambitie?"
Ondanks de wisselende en doorgaans tegenvallende prijsvorming de afgelopen jaren in de tulpenbroeierij, zetten de investeringen in de schaalvergroting door. Waarom is dat en wat drijft de ondernemers die hierin een rol spelen? Is er wel een markt voor deze toenemende aantallen?
18.00 uur |
Start buffet |
19.30 uur |
Opening bijeenkomst door Sam van Egmond, directeur Bemiddelen Hobaho |
19.35 uur |
Bert Karel, directeur/eigenaar Karel Bolbloemen B.V. |
20.50 uur |
Arjan Rood, directeur/eigenaar De Wit Transport B.V. |
20.10 uur |
Henk Gude, onderzoeker PPO |
20.25 uur |
Winfred Versluis, Product- specialist Tulp, FloraHolland |
21.40 uur |
Vragen uit de zaal onder leiding van Sam van Egmond |
22.05 uur |
Afsluiting en borrel |
23.00 uur |
Einde programma |
|
Donderdag 10 januari - "Kwekers- verenigingen bieden kansen maar hoe?"
Het model coöperatieve kwekersvereniging is actueel als vorm van samenwerking in de productie en in de afzet. Waarom is deze organisatievorm succesvol in de bollensector en welke zijn de mogelijkheden voor kwekers en broeiers? Wat is de achtergrond van deze organisatievorm en waarom past dit binnen de wettelijke kaders? Enkele antwoorden.
18.00 uur |
Start buffet |
19.30 uur |
Opening bijeenkomst door Sam van Egmond, directeur Bemiddelen Hobaho |
19.35 uur |
Henk Hoogervorst, Algemeen directeur Hobaho |
20.50 uur |
Geert Burger, Burger Lelies en Tulpen, Espel |
20.10 uur |
Robin van Haaster, WW van Haaster, Breezand |
20.25 uur |
Lucas Koning, Partner Smithuijsen Winters & De Vries Advocaten |
21.40 uur |
Vragen uit de zaal onder leiding van Sam van Egmond |
22.05 uur |
Afsluiting en borrel |
23.00 uur |
Einde programma |
Inschrijven
Het aantal plaatsen is helaas beperkt. Het is noodzakelijk in te schrijven. U kunt zich tot uiterlijk maandag 7 januari 2013 (12.00 uur) aanmelden via www.hobaho.nl/relatieweek.
Een e-mail kan ook: info@hobaho.nl. U ontvangt een bevestiging via e-mail.
|
|
|
|