Is deze nieuwsbrief niet goed leesbaar. Klik hier voor de online versie. |
|
Hoi John,
Het nieuwe jaar is ruim een week oud. De jaarterugblikken op televisie laten we al achter ons. Ik kijk nog één keer over de schouder naar het werk van de laatste maanden van 2022. Leuke creatieve opdrachten! Je vindt er een paar terug in deze nieuwsbrief.
Wil jij in 2023 ook goed of beter voor de dag komen?
Bel mij! Ik kom graag bij je langs!
Met gave en creatieve groeten, Krijn
|
|
Eind november vond een eerste kennismakingsgesprek plaats met Eeke Harting. Eeke is werkzaam als GZ-psycholoog bij Poli-Plus en in haar eigen praktijk als GZ-psycholoog voor patiënten met niet-aangeboren hersenletsel en psychische klachten. Voor haar eigen praktijk werd het tijd voor een logo en huisstijl. Na een aantal hele fijne gesprekken is dit het logo van Eeke geworden! Wat zij er zelf over zegt … “ik ben er superblij mee!” |
|
Zeker twee maal per jaar zit er echt muziek in het werk dat ik doe. In een grijs verleden mocht ik zelfs in het gareel lopen van één van neerlands beste muziekcorpsen. Ondertussen is dat – in het gareel lopen – al lang verleden tijd, maar als sponsor/vrijwilliger blijf ik verbonden aan deze mooie club door het opmaken van het magazine. |
|
Een nieuw jaar met een goed gevulde agenda moet natuurlijk wel bekend gemaakt worden. Zo gezegd zo gedaan. BPT stuurt eind van het jaar traditiegetrouw een kerst/nieuwjaarskaart naar al haar leden. De perfecte manier om ook direct de agenda onder de aandacht te brengen.
Met het concept ‘Rising stars’ ontvingen alle leden een verrukkelijk lekkere chocoladester van de IJsmeulen aangevuld met nieuwjaarskaart (rood), uitnodiging voor het Gelukkig NieuwjaarOntbijt (blauw) en een programma om van te smullen; de Evenementenagenda 2023 (groen).
|
|
Ook in de krant werden opvallende, paginagrootte advertenties geplaatst. Inwoners werden – namens alle ondernemers – bedankt voor hun aankopen in de kernen van Teylingen. En om alle ondernemers te bereiken die geen lid zijn van BPT een advertentie met uitnodiging voor het Gelukkig NieuwjaarOntbijt. |
|
Alle medewerkers enthousiasmeren om naar de nieuwjaarsborrel te komen kan een uitdaging zijn. Maar niet voor Wesseling. Hun medewerkers weten hoe leuk en gezellig de personeelsfeesten zijn. Voor de nieuwjaarsborrel mocht ik het concept ontwikkelen met als opdracht dat de medewerkers, hun partners en kinderen, dit wederom echt niet wilden missen.
Op meerdere locaties en ruimtes werden ‘Save the date’ uitingen opgehangen (posters) en vertoond (narrowcasting). Na enkele dagen ontvingen alle medewerkers een fysieke uitnodiging op A5 formaat per post. Met QR-code om het aanmeldproces te vereenvoudigen. Even met de smartphone scannen en de medewerkers landden op een speciale aanmeldpagina op de website van Wesseling. Aanmelden was een eitje en per mail ontvingen ze de bevestiging. Daags voor het event kregen alle medewerkers die zich aangemeld hadden ook nog een reminder per mail. De opkomst was groot en de borrel meer dan geslaagd!
|
|
In de vorige nieuwsbrief kreeg het vernieuwde logo van Melman Lingerie een plekje. En ook nu staat Melman Lingerie in deze nieuwsbrief. Iedere retailer heeft er een paar keer per jaar mee te maken.. de Sale. Ik mocht de uitingen ontwerpen en het drukwerk leveren voor de verschillende sale-fases. De komende periode zullen deze niet te missen zijn in de etalage en winkel. |
|
Hoveniersbedrijf HOEK zoekt medewerkers met groene vingers. Ze hebben verschillende vacatures open staan. Ik mocht concept & copy ontwikkelen. Met de bestaande elementen van het logo, de gele boog boven de naam en de gele punt achter de naam, is er een modern design ontwikkeld. De headings in de vacature uitingen hebben allemaal een knipoog naar het werkgebied: * Jij zoekt het hogerop (Boomverzorger) * Jij bent een early birdie (Greenkeeper) * Jij maait voor de voeten weg (machinist gazon maaien) * Jij laat onkruid vergaan (Groenvoorziening) * Jij plant als de beste (HR manager) * Jij houdt van lekker kort op zijn tijd (Hovenier) * Jij laat ons floreren (financieel manager) * Jij geeft richting aan het team (Projectleider) En als payoff: Solliciteer en kom tot bloei!
Samen met Richard Smit (fotograaf) trokken we er met de klant en medewerkers op uit voor de eerste foto’s van boomverzorger en allround hovenier.
|
|
Naast het aanmeten en leveren van beeldscherm- en veiligheidsbrillen levert Bbril sinds kort ook otoplastieken. Daarvoor heb ik het logo ge-update en een aanvullende folder gemaakt.
Geen geluid om je heen. Je kunt het je bijna niet voorstellen. Je hoort altijd wel geluid van collega’s, een radio op de achtergrond of een machine die aanstaat. Als dat altijd aanwezige geluid om ons heen wegvalt wordt het stil. Heel stil. Om ervoor te zorgen dat het niet voor altijd stil wordt of dat je onherstelbare gehoorschade oploopt zoals tinnitus, is het van belang dat je goed zorgdraagt voor het gehoor. Te vaak en teveel harde geluiden zorgen voor aanzienlijke schade aan het gehoor. Iets wat eenvoudig te voorkomen is met goed passende gehoorbescherming. Gehoorbescherming. Helemaal zo gek nog niet.
|
|
Nieuw tekst blok!, pas uw tekst hier aan |
|
Houtop bereidt de lekkerste verse lunchpakketten voor oa. (internationale) bijeenkomsten in Nederland en België. En voordat de maag gevuld wordt valt het oog op de luxe kraftverpakking van de omdoos en de broodjes in vetvrij foodpaper bedrukt met Daily Bites.
Leuke weetjes over croissants, waarom de Sandwich sandwich heet (weet jij het?), waarom Hollanders Kaaskoppen worden genoemd en nog veel meer. Concept, copy en opmaak zijn in samenspraak met de klant ontwikkeld. De definitieve teksten zijn in het engels, want de lunchpakketten worden door alle nationaliteiten gegeten.
|
|
Trots op mijn werk én de opdrachtgevers waar ik voor mag werken:
Transport & Logistiek is een gave en dynamische wereld welke Krijn nog eens extra Gaaf maakt! Krijn kennen wij uit ons ondernemers netwerk. De lijntjes zijn kort en Krijn schakelt snel. Vaak brainstormen we samen over een nieuw ontwerp. Vervolgens wordt een concept uitgewerkt, schaven we het samen bij en maken we het ontwerp definitief. Het is prettig dat Krijn de marketing wensen van ons bedrijf goed aanvoelt. Dit resulteert snel in een goed, pakkend en Gaaf ontwerp!
Wilfred van Wattum - Wesseling Logistics Sassenheim
Benieuwd wat andere opdrachtgevers zeggen over ons? Tik hier.
|
|
Een afspraak is zo gemaakt. Stuur een Whatsapp, een mail of bel. Tik op één van de onderstreepte woorden en het gaat bijna vanzelf. Gaaf he! |
|